laupäev, 11. juuli 2009

eelmise posti fantasy char quiz oli tõeline hitt (tänu millele tean nüüd näiteks, et Kaarel on tegelikult Gandalf ja Uku Wesley Crusher (Star Trek)), mis ajendas mind Internetiavarustele rändama, leidmaks uusi ja hullemaid isiksusemõõtureid.

Minu esimene leid oli klassika - Which Harry Potter Character Are You? Tulemus järgmine:



Which HP Kid Are You?


Pmst võib öelda niipalju, et kui Harry Potter umbes kümme aastat tagasi eesti keeles ilmus, olin ma päris tükk aega hörmajoni. Ehk juuste pärast.

Järgmine result, mis Google mulle ette sülitas, oli Pulp Fictioni oma ning see juba tunduvalt tricky'm. Tulemus järgmine:


What Pulp Fiction Character Are You?

You're a hardworking individual enshrouded by an overwhelming sense of mystery, beauty, and intrigue. Though always on the go, you keep focused, helping -- often rapturing -- those you meet.

Take the What Pulp Fiction Character Are You? quiz.



Ehk olengi ma tegelikult mõrvarlik taksojuht. Beware. Aga noh, tumedad juuksed mul igatahes on. Niiet ka see polnud väga mööda.

Järgmine tulemus oli näitamaks minu videomängulist tausta.
Kui mina oleksin videomängutegelane (enne aastat 1985), siis oleksin ma:


What Video Game Character Are You? I am a Pacman Ghost.I am a Pacman Ghost.


I like to hang around with friends, chatting, dancing, all that sort of thing. We don't appreciate outsiders, and do our best to discourage others approaching us. I enjoy occasionally wandering around randomly, and often find that when I do so, I get to where I wanted to be. What Video Game Character Are You?


Einohh. Selge. All oli veel väike kiri: If you weren't Pacman Ghost, your next result would be Pacman. Aga tegelikult väga mööda, jällegi, ei läinud. Vähemalt mitte niipalju, et ma kõva häälega protestiksin.


Sellest järgmine oli Ultimate Character Quiz, mis ei anna sulle mingi konkreetse fandomi vastet, vaid määrab sinu rolli üldises fantaasiamaailmas. Mina olen:





I'm the True Love


Without true love, what would the hero have to live for?



Which character are you? Find out at Springhole.net





Nojah. Ma ise sellega väga nõus ei olnud, aga... Uku oli Anti-Hero. Mina noogutasin hüsteeriliselt.
Matthew Star Warsi test ristis mind printsess Leiaks, kuigi ise võtaksin enda peale heameelega C3PO rolli. Kuigi tegelikult vist ikkagi mitte.


Lõpuks leidsin guugliavarusist ka Losti testi (mis character testide vaieldamatu lemmik kõiksuguste testisõltlaste hulgast, nagu ma tulemustest nägin). See näitas esimeseks tulemuseks Kate'i ja teiseks Sawyer'it. Sawyer'i osaga olen ma nõus, Kate... Ma loodan siiralt, et ma pole nii banaalselt heroiline. Või pidevas PMS-is.


Your result for The Which Lost Character Are You Test...

Kate

You scored 53% kindness, 59% courage, 71% seedy past, and 64% secretiveness!


"No girl's just like me."




You are Kate. You are caring, brave, stubborn, and persistent. You have a checkered past that haunts you. You have yet to tell anyone the truth about pretty much anything, which is certainly not healthy. If you think Jack will judge you harshly, go tell Sawyer or Sun. You're a tough cookie, but everyone has feelings. Start being more honest with the others, and you'll be right as rain.



Your polar opposite is: Walt
You are similar to: Sawyer and Charlie.


Take The Which Lost Character Are You Test
at HelloQuizzy







Lõbusama poole pealt vaatasin ka Which Disney Princess are you? testi ja mina olin:

For 90 % you are: You're most like Princess Jasmine! You want to be free and to be taught something new.

Jaa. Sellega olin nõus.

Friendsidega läks asi väga huvitavaks. Nimelt skoorisin ma täpselt ühepaljuga kaks tulemust, mistõttu mul oligi, kaks tulemust. Kui keegi mulle ära seletaks, kuidas on võimalik, et minus on kaks nii erinevat tegelast(Chandler ja Monica) (ja üleüldse, ma ei ole Monica) (ma loodan) (ja kui Uku ütleb, et ma olen, siis see on sellepärast, et mina oskan ka süüa teha)( ja võib-olla sellepärast ka, et ma mõnikord käsin tal prügi välja viia) (ja nõud ära pesta) (ja riided kappi panna)...ok, nõus.

Ja siis kui ma viimaks Family Guy juurde jõudsin ja selle tulemuse sain, jõudis minu piir kätte.
Igatahes sain kogemuse võrra rikkamaks ja ütleksin, et üldiselt need küsimustikud väga mööda ei pannud, aga kui panid, siis ikka korralikult.

Which Family Guy character are you?

Peter Griffin

You get yourself into a lot of trouble due to your slow and brain dead thinking. The stupid things you do are usually totally on whim. You have learned a couple things but you end up loosing those things by next time. On the plus side, however, The Fonz is your guiding spirit.

Personality Test Results

Click Here to Take This Quiz
Brought to you by YouThink.com quizzes and personality tests.

Kommentaare ei ole: