reede, 22. mai 2009

mis toimub? õhtul lähed mõnusasti magama, kallis inimene kõrval ja natuke väsinud, kuna mängisid sõpradega 10 tundi järjest üht lauamängu. Hommikul ärkad üles - tudengid mässavad, kuna õppelaenuvabastus kaotati, valitsus läheb laiali ja ilm on halb. Müstiline.

Suve tunne pole veel igatahes kohale jõudnud. Järgmisest nädalast algab maksimaalne küte, sess, mis on rohkem nagu ellujäämiskursus. Kui kõik ära teen, luban endale galantse arabeski.

Nüüd on juba paar sessiooni d20 süsteemi proovitud, uurisin siin ka teisi. d10 süsteem kasutab ainult, nagu nimigi viitab, vaid kümneküljelisi täringuid, ent Vampire: The Masquerade kõlab täpselt sellise asjana, mis mulle väga meeldiks. Eriti, kuna tegevus toimub tänapäevas ning kõige suurem rõhk on tegelasel ja stooril.
Call of Cthulhu pole ka väga halb. Ühesõnaga, aeg saab sisustet, kui igavus peale tükib.

Teatavasti olen ankeedisõltlane. Hiljuti leidsin internetiavarustest ühe toreda ankeedi, mis on tegelikult suhteliselt ülevaatlik. Riputan selle ka siia üles - tehke teie ka.

Ma/mul:

1. Tahan: oma pisikest raamatupoodi

2. On: uku

3. Vihkan: rumalust

4. Igatsen: merd

5. Kahetsen: -

6. Armastan: muusikat

7. Olen alati: olemas

8. Ei ole: blond

9. Tantsin: nagu ma oleksin üksi

10. Laulan: siis kui ma olen üksi

11. Nutan: hääletult

12. Kaotan: sokke

13. Tekitan segadust: ja kaost ja virr-varri

14. Peaks õppima: tšellot mängima

Lemmikuim:

1. Päev: kolmapäev

2. Number: 8

3. Värv: eebenipuu, elevandiluu, karmiinpunane

4. Lill: kalla

5. Kuu: täiskuu

6. Laul: -

7. Söök: võiku

8. Jook: küps Pinot Noir

9. Riideese: ükskõik milline kleit (naised, kandke rohkem kleite)

Kas ma kunagi:

1. Sööksin ära putuka? jah

2. Hüppaksin benjit? aja küsimus

3. Liugleksin?:pilvedes

4. Elaksin maal?: aja küsimus

5. Hüppaksin langevarjuga?: kuude küsimus

6. Kõnniksin sütel?: jah

7. Tapaksin kellegi?: liblikaefekt

8. Läheksin sööma kellegi võhivõõraga?: tehtud

9. Laulaksin karaoket?:tehtid

10. Hakkaksin taimetoitlaseks?: ma ei roninud toiduahela tippu selleks, et taimetoitlaseks hakata

11. Näitaksin punast tuld?: ei

12. Oleksin ellujääja?: ma olengi ellujääja

13. Paneksin kellegi nutma?: tehtud

14. Lööksid last: not in a million years

15. Läheksid kohtingule endast 10 aastat vanema mehega?: tehtud

Elu:

1. Kodulinn: Tartu, varem Tallinn

2. Haridustase: omandan kõrgharidust

3. Juuste värv: kastan

4. Silmade värv: pähkel

5. Kinganumber: 38-39

6. Nahavärv: valge

7. Keskmine nimi: ma olen lihtsalt Siret Schutting

8. Tuju: say wha?

9. Vasaku-/ paremakäeline: mõlemakäeline

10. Välismaal elanud?: eesti on mu ainus kodu

Mingid küsimused:

1. Inimene, kes on hetkel mu mõtetes: uku

2. Kus ma viimati käisin: köögis

3. Kelle telefonikõne viimati maha magasin: kütaru

4. Viimati helistasin: uku

5. Kas ma naeran tihti? kui põhjust on

6. Kas keegi mõtleb mulle praegu?: jah

7. Kas ma olen sentimentaalne?: ei

8. Kas ma olen kohanud kedagi kuulsat? jah

9. Kas ma olen sõbralik?: oleneb, kelle vastu

10. Eelarvamused: jah

11. Kelle voodis magasin eelmisel ööl? ühika voodis

12. Viimane film, mida vaatasin kaks korda: kohtumine tundmatuga

13. Mida ma tegin eile südaööl?: olin zavoodis

14. Viimati küpsetasin: kooki

15. Vastassool pikad või lühikesed juuksed? gay or straight?

16. Kas kannan käevõrusid?: ma ei kanna ehteid

17. Ostan: väga, väga, väga palju raamatuid

18. Hetkel kuulan: tänavamüra

Ikka veel on midagi teada saada?

1. Äratuntava häälega laulja: michael jackson

2. Suitsetan: skumbriat ja angerjat

3. Olen rahul praeguse eluga?: ma ei ole kunagi millegagi rahul

4. Kas ma teesklesin haiget, et koolist puududa?: kes meist poleks?

5. Esimene asi, mida vastassoo juures märkan: silmad

6. Kas mulle meeldivad raamatud?: tule mulle külla, kui raamatute vahele ära mahud

7. Järgmine kontsert, kuhu minna plaanin: ei käi kontserditel

8. Kas ma tahan abielluda?: jah




Kommentaare ei ole: