neljapäev, 21. mai 2009

ma ei unustagi enam vaid teiste sünnipäevi. Avastasin just, et kahe nädala pärast saan ma aastakese vanemaks. Aasta on läinud uskumatult kiiresti ning juhtunud on uskumatult palju. Kuna ma seda aga iga aasta ütlen...
Igatahes kõik, kes soovivad minuga koos heietada, on oodatud seda 5.juunil tegema. Alustame punktist Illegaard.

Pärast Eurovisiooni pole palju juhtunud (peale selle, et me drägonis mingile vampiirile ära panime ja 2lvl saime), muutunud aga küll. Zavoodis lasti seda kohutavat omasooihardajate hümni ning veel mõningaid eurolugusid. Isegi seal ei saa enam rahus olla. Samuti nägin ühe noormehe organiseerimisvõimet - ta seisis Zavi ees, vaatas mulle pikalt otsa ning ütles neiule, kes mu kõrval seisis: SINA vastutad selle eest, et tema reedel siin oleks! Ja läks minema. Niiet ühesõnaga peaks homme eikusagilt ilmuma neiu, kes mind Zavoodi transpordib, sest üks tundmatu noormees soovis mind seal näha. Pick up line'id lähevad aasta-aastalt hullemaks.
Eile istusime Aapoga väljas ja rääkisime elust-ilmast. Mulle meeldib elust-ilmast rääkida, aga ma kujutan ette, et Ukul polnud väga lõbus. Eriti siis, kui me Aapoga anekdootide battle'it pidasime. Ma pole kunagi väga oma huumorimeelega hiilanud.

Olen avastanud ka kurja tõe - kui võtta 38AP, peab kokku tegema 1520 tundi tööd.

Kommentaare ei ole: