neljapäev, 14. mai 2009

kohustuslik kolmapäevaõhtune itk. Seekordseks pulleritsmiks on "faktivead maikuu ajalehtedes". Ülesanne, mis ilmselgelt tõstab meie ajakirjanikuoskusi. Üleüldse on semestrialguse elevus asendunud pettumuse ja ärritusega - aine, kus käidakse kohal ainult selleks, et punkte saada; kus pool aastat tuleb lugeda täpselt ühesuguseid (Ameerika, mitte Eesti!) artikleid; sajad leheküljed materjali, mida saab kokku võtta lausega "tehke ajalehtede veebiväljaanded tasuliseks" ning täiesti hoomamatu hindamissüsteem, milles ei puudu ainult loogika, vaid ka läbipaistvus. Mis kriteeriumide alusel toimub hindamine või vastuste õigeks mõistmine saab selge olla vaid... ma ei teagi tegelikult, kellele.

Kuigi kell näitab juba pärast keskööd, jõudsime alles nüüd koju. Käisime Ludos (täna oli klubiõhtu, nagu ikka kolmapäeviti) ja peale kohustusliku Katani sai mängitud ka Doom3e. Jah, seda FPS-i, ent seekord lauamänguversioonis. Mis on umbes 26 korda parem kui Doom3 PC-le. Mis on seletatav, sest Doom3 on reaalselt kõige igavam arvutimäng, mis eales tehtud.
Igatahes läks meil suhteliselt hästi, kuni Uku ja Priks vaidlesid minuga ja ei tahtnud ühte koletist ära tappa, mis tähendab et ma jäin kahega neist (üks oli zombi) üksi, siis sai mul ammo otsa ning Aapo (ehk siis GM) murdis seina maha, tõmbas meile veel paar kolli peale ja Priksil polnud enam midagi oma mootorsaega peale hakata. Uku ja mina respawnisime küll esimeses ruumis et sealset põnevat ust uurida, aga GM sai oma 6 fragi täis ja meie mäng oli mängitud. Masendav. Priks pani mõne päeva killu ka maha, "mehed, pange pead kokku, ma tahan pilti teha!" kui ma üritasin paarile zombile oma pumbaga ära kütta; ja "meil on nais-marine - võtame vangi!". Temal kui saekaatri-mehel said nii mõnigi kord Družbal patareid tühjaks. Lõbus oli.


****
Nüüd on ka Pullerits valmis, supp söödud ja uni peal. Saab tunnikese pikutada ja siis rõõmsalt Hennostet ja artikleid lugema hakata. Niiet ööd-head.

Kommentaare ei ole: