esmaspäev, 16. märts 2009

suures tuhinas olen puha unustanud mainida, et meil on nüüd beebid. Alguses oli lausa 20 tükki, aga nüüd on natuke vähem alles jäänud. Gupidest räägin, muidugi. Ütleks, et neid on umbes 10 praegu. Tunduvad olevat ema eeskujul albiinod, ent las kasvavad veidi suuremaks, küll siis näeb, missugused tegelikult välja näevad.
Itaaliast olen igatahes väga vaimustunud hetkel, ja me pole sinna veel jõudnudki. Esialgne plaan hõlmab Roomat, Firenzet, Bolognat ja Veneetsiat, ent tõenäoliselt külastame ka Napolit. Veneetsias on üks ööbimiskoht juba olemas, üks Massimo, tõeline itaallane, kes tegeleb maadlusega. Lubas Ukule maadluspartneri otsida. Väga lahe. Ootan huviga. Kuna me peame päris palju mööda Itaaliat seiklema, vaatasin täna ka rongiaegu ja -hindu. Kõige lahedam variant on see, mis läheb laupäevasel päeval pool viis hommikul Firenzest Veneetsiasse. Ta jõuab Bolognasse mingi hetk ja seal saab 2h ringi vaadata, enne kui Veneetsiasse jõuame. Lahe.

Olen viimasel ajal palju Calvin & Hobbesi lugenud, see on... sheer. Mulle meeldib see küünilisus, mis on peidetud lapseliku naiivsuse taha. Ja ma ikkagi ei saa üle mõnest ehedamast...


Näiteks.

Kolmapäeval on Jüri loeng äikesest, Botaanikaaias. Ma juba tean ette, et see on huvitav, me oleme sel teemal ka varem rääkinud, mõtlen ainult, mida ta seal täpselt räägib. Minuarust on natuke palju nimetada asa "äikeseteooriaks", kuna ta tegelikult ju ei väida midagi (või ei lükka ümber), ent igatahes ei tea ma kedagi teist, kes teemal paremini räägiks.


Jätkates kalateemal, mul käib siin tõeline zoosemiootiline praktikum. Beebide grupp on jagunenud kaheks - ühed on need, kes ujuvad hästi pinna ligi, teised nuusivad kive põhjas. Mitte ühtegi, kes ujuks keskel. Suudaks ma neid eristada ka, saaks vaadata, kas nad ka erinevalt kasvavad.
Oo, ning kalad pole enam ainsad loomad mu elus. Sain valmis ka oma pärlikrokodilli

ning plaan on neid veel teha. Kui kellelgi on soovi endale ükskõik mis värvi krokot-gekot saada, andke aga teada.
Mis tuletab mulle meelde, et peaks footbagi valmis heegeldama. Saaks Narva 89-sse mängima minna.

Kommentaare ei ole: