laupäev, 14. märts 2009

elu on ikka seiklus. Täna aitasime Ukuga Taavil teksaseid ja jalatseid osta. Natuke aega hiljem omandasime Calvin & Hobbesi complete issue ja guašid, millega siis praegu plätserdame. Ma plätserdaks hetkel ka, aga minu meistriteos on veidi märg.
Nende kahe asja vahepeal otsustasime Rooma sõita. Õigemini ostsin piletid ära ja Ukul polnud muud võimalust, kui sama teha. Ma tean, et rolleriga saab sõita ka Eestis, aga Roomas tundub see kuidagi kordi stiilsem.
Kui piletid ostetud ning asi selge - me läheme Rooma - tuli meelde, et Itaalias on ka teisi linnu. Ning tüüpilise noore idealistina (ja null-eelarvega, kogu meie raha läks piletite peale) peame plaani külastada ka Napolit ja Veneetsiat, tee peal läbi hüpata Firenzest.
Kas ma juba mainisin, et me sõidame Rooma? Impulsiivsus on alati tore, aga ma mõtlen, kas hommikul üles ärgates tundub see sama hea ideena. Kuigi Colosseumi tahaks ikkagi näha ja Veneetsiat, enne kui ta upub. Pealegi minu "101 things before death" listis on Roomas välikohvikus kohvi joomine kohal nr 19. Igatahes olen vägagi elevil, väljasõit on 27ndal aprillil ning tagasi oleme 7ndal mail. Ehk siis on meil (loodetavasti) piisavalt aega Itaaliat avastada. Manolo Blahnikuid, mida seal kanda, mul kahjuks pole, ent vähemasti saan plätudega paavsti ees paterdada.

Mulle meeldib see idee väga - suvine Pariisi-variant kukkus ära, Londonisse sügisel ka ei jõudnud. Seekord, nii kui mõte tuli, ostsin piletid ära ning mõne nädala pärast on sõit.
Peaks hakkama itaalia keelt õppima? Linguine.

1 kommentaar:

Kelli ütles ...

ma tean paari roppust itaalia keeles, anna teada, kui tahad ära õppida :D