pühapäev, 7. veebruar 2010

Taavi sünnipäeva kohta võib Kodulaulust lugeda.
Täna käisime Parrega Ludos ja täiendasime lauamängukogu (Oasis, Taluva, Race for the Galaxy, Gloomi laiend). Kel huvi, astugu läbi ja mängigu meiega.

Aga, tõsisematel teemadel. Ma olen viimasel ajal väga palju valikute peale mõelnud. Õigemini, nende puudumise. Õigemini, inimesed kipuvad sageli arvama, et valikud puuduvad, kuigi tegelikult on need ilmselged.
Kui mõnikord on ainuvõimalik reeta kas iseennast või kedagi teist, kumba eelistada? Raske valik, aga valik siiski. Enamgi veel, valik, mis tuleb kiiresti langetada.

Ma sattusin hiljuti väga vanu kirju lugema. Inimeselt, kes tähendas mulle palju. Lugesin tema suuri sõnu ja mõtlesin, kas ma sisimas teadsin, et nii läheb. Kas ma äkki teadsin juba siis, et need sõnad on lihtsalt sõnad ja langetasin valiku juba tükk aega enne seda, kui asjad päriselt halvaks läksid? Valikud on ju meie endi omad.

Aga vähemalt olen ma praegu ümbritsetud täiesti fantastilistest inimestest, kes kõik on mulle ääretult kallid. Aitäh teile, et olemas olete.

Ja ma lihtsalt pean mainima, et Uku kallis, ma võitsin sind täna Race for the Galaxys 22 punktiga, ahahaa! :)

1 kommentaar:

Heiki ütles ...

http://www.keldon.net/rftg/